Sonntag, 16. Mai 2010

Giveaway Day im Mai

Das erste Giveaway dieses blogs wird ausgelost. Wer mir bis zum 20.Mai einen kreativen, bunten Kommentar schreibt, kommt in den Lostopf.

Ich hoffe das Täschchen aus tollem Kaffe Fassett Stoff ist Anreiz Euch zu beteiligen, ich bin gespannt.... Vielleicht besteht ja auch kein Bedarf???

Die Auslosung ist am 23.Mai,  am 25.Mai gehts zur Post.


This zipper pouch, made out of Kaffe Fassetts wonderful colored fabric, will be to win on Monday 17th. Please leave a colorful, creative comment on this post only.
This giveaway will stay open til the midnight European Summer time on 20th of May and is open to everybody. I will draw the winner on the 23rd of May and drop the winners parcel to the snail-mail on Tuesday 25th.









Kommentare:

Teresa hat gesagt…

This is so bright and summery. I'd love to win it.

sternwerfer hat gesagt…

Ja, da möchte ich auch mitmachen! Lieben Gruß, sternwerfer

Judy hat gesagt…

That is a traveling bag that needs to come to the USA and make a home with me. I'll call it the "Pretty Bag" and take it to work and introduce it to everyone! What more could a "Pretty Bag" want!

Sharon hat gesagt…

It immediately brought a smile to my face! I would love to give it a home in Hawaii! :)

makeitgiveit hat gesagt…

Gorgeous bag. I love the shape and it would be perfect to lift me out of the cold winter weather in NZ!

Anja hat gesagt…

Das ist ja eine tolle Form! Habe ich so noch nie gesehen und gefällt mir sehr gut. Und die Farben sind natürlich sowieso wunderschön!
LG
Anja

Little Ladybird hat gesagt…

So ein schönes Täschchen! Da hüpf ich doch mal schnell in den Lostopf!
LG. Little Ladybird

Happy Cottage Quilter hat gesagt…

What a beautiful cheeful bag. Thanks for participating in SMS giveaway. And thanks for entering me :-)

seemommysew hat gesagt…

That is sooo pretty!
And feel free to visit my giveaway too! http://seemommysew.wordpress.com

Caro hat gesagt…

The travel bag looks like sunshine. It will brighten my day. Thanks for the chance at winning.

Monica hat gesagt…

Love the colors and shape of your bag! My little girl would love to fill it up with all her "jewels".

Ellyn hat gesagt…

what a pretty pouch! I think I should win because we have the same name... well, almost!

gnomeangel hat gesagt…

Oh wow - this is stunning! It's like a large citrus slice of wonderful! It would bring so much joy and sunshine to the Aussie winter!

Thanks for making this giveaway possible!

Grace hat gesagt…

Beautiful - the colors are so happy.

Nancy hat gesagt…

Cute Bag. Love Kaffe fabric and the shape is great. Needs a new home in GA.

Nugglemama hat gesagt…

What a beautiful little bag. I would love to win it.

Mirja hat gesagt…

beautiful! I would love this!

Sally hat gesagt…

I am reminded of eating orange segments - which I love to eat during the summer. It is a gorgeous bag. The colours so vibrant. Ace.

pam hat gesagt…

I love the colours! Perfect for summer, thanks for the chance.

pytoomanykids@gmail.com

Hi! I'm Jenny hat gesagt…

I think I'm going to win!
pjjllive@gmail.com

The Sewing Dork hat gesagt…

That looks so professionally crafted! I love the fabric too.
cynsaw2@hotmail.com

StephanieS hat gesagt…

Such a cute little bag. Thanks for giving it away!

Moa hat gesagt…

That bag looks like an adventurer. I believe it needs to come for a ride over to Australia, to then travel through asia and then make a home in Sweden with me when I move :)

Danielle @ BurlapWorks.com hat gesagt…

Beautiful! Reminds me of a butterfly sitting. Thanks for the giveaway opportunity!

Megan hat gesagt…

That pouch is a like a little wedge of sunshine! I love it!

throuthehaze hat gesagt…

Pretty fabric and very unique shape! I love it :)
throuthehaze at gmail dot com

Dani hat gesagt…

Oh my gosh, that is such a cute little pouch.

allsewnup hat gesagt…

It's beautiful. The shape, color and that tassel.

Carolyn

Lil Bean hat gesagt…

very lovely! The shape is quite unique and your choice of colours is great! :)

Nadescha hat gesagt…

frisch und fröhlich wie der sommer,
diese tasche ist der hammer :-)

kiwi living in vienna***
mail@cheekyapple.com

Leigh hat gesagt…

That's so cute!!! I love the shape. Thanks for the chance!

NinjaEema hat gesagt…

The fabric is gorgeous. The shape, fabric, etc. make it look like some exotic clam shell. I'd love to win this.

ninjaeema (at) aol (dot) com

Katharina hat gesagt…

So eine niedliche kleine Tasche! Sieht absolut nach Sommer, Sonnenschein und guter Laune aus :-)
LG
Katharina

Alexandra hat gesagt…

Der Schrei nach Farben mich erreicht, und schwups ich in dem Lostopf schleich :-)

Wirklich eine wunderschöne Arbeit, ich beneide ja all die Näherinne, denn meins ist es so gar nicht :( Wenn dann eher stricken.

Und die Farbauswahl ist auch super, gefällt mir, macht richtig lust auf mehr.

Liebe Grüsse
Alexandra

Sandra :) hat gesagt…

That's ART! I would love to win such a beautiful project - my fingers are crossed! Good luck to everyone who enters, and thank you for a lovely giveaway!

Lisa hat gesagt…

What a beautiful bag,I just love the shape.. Thanks for a chance to win it..

Lisa
USA Florida

Ingrid hat gesagt…

Da hüpf ich doch auch gerne in den Lostopf!

LG Ingrid

MossyOakLane hat gesagt…

So beautiful!

Judi B hat gesagt…

This would make a lovely gift if I could bear to share it. I might just have to keep it for myself--crossing my fingers!

marci_jo hat gesagt…

I like the shape of the bag.

Birgit hat gesagt…

Hallo Ellen,

supertolle Farben -- wer kann so einem Täschchen widerstehen? Vielen Dank für die Chance, das hübsche Täschchen zu gewinnen -- und viel Spaß mit Deinem neuen Blog!

Lieben Gruß aus München,
Birgit

Rosie hat gesagt…

Beautiful bag! It's a very unique design!
myadreply (at) hotmail (dot) com

nickylea hat gesagt…

Schöne Tasche....

nad1977 hat gesagt…

ganz toll, haben will gerne

Oddbjørg hat gesagt…

What a cute little bag! Thanks for giving me a chance to win!

trulymadlygeeky hat gesagt…

So pretty! It puts me in mind of juicy citrus fruits on a hot summer day.

Anonym hat gesagt…

Love the shape and the colors are good enough to eat!! :) Tamara

Liz hat gesagt…

rot blau grün gelb schwarz weiß hellblau orange pink rosa lavendel apricot azzurblau

war das nicht total bunt und kreativ:D?

bellsjo hat gesagt…

What a pretty bag - it is so sommery! Thanks for the chance to win it!

luke and pamela hat gesagt…

it looks like a slice of summer watermelon, only prettier and more functional! love!

Aim hat gesagt…

Lovely bag, I would love to win it! If I am lucky enough to win it you can contact me through www.radpots.com

Keriann hat gesagt…

What a fun little pouch! I just love the bright beautiful colors that summer brings!

Lala hat gesagt…

Oaah wie schööön! Das würde doch mal Sonne in mein Herz bringen :))

Angelina hat gesagt…

So ne bunte tolle Tasche
will ich haben, meine Masche
ist es ein Gedicht zu schreiben
um mich damit einzuschleimen :)
Drum gib es her, das schicke Teil
Und sicher mir mein Seelenheil!

Hihi :)
webmaster@angis-blog.de

Barbara G. H. Stewart hat gesagt…

I would love to make a home for this beautiful bag in New Hampshire. It would make me remember to go outside and enjoy the vibrant pleasure of a colorful summer day.

Zartbeseitet hat gesagt…

Wenn man die Taschen ansieht, geht die Sonne im Herzen auf und vertreibt die grauen Wolken vor dem Fenster :)

Da würde ich mich wirklich freuen, in den Lostopf zu springen!

Liebe Grüße
Zartbeseitet

Susie hat gesagt…

Ich liebe Farbe! Dieses ist die einzige Anmerkung über Farbe, die ich kenne! Ich erlerne, Deutsches zu sprechen. :)
Liebe Grüße von Milwaukee USA,
Susie

Peggy hat gesagt…

Die Farben und der Schnitt sind ja toll. Ich hüpf mal in deinen Lostopf, vielleicht hab ich ja Glück?!

Feutrella hat gesagt…

Ja, wirf mich auch in die Keksdose, aber ganz vorsichtig, bitte!

LG aus Paris,
Heike

Nancy Sue hat gesagt…

Ellen, hello from Maryland, USA. Love the bag, especially the tassel accent :)
Nsue21702 at gmail dot com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...